MahDe KuDak

































ღ♂بےا تۅ ےﮧ כּف๛ے تازﮧ ڪכּ♀ ღ

☺وِبلــاگــی شیـــکـ وَ پُُر از مطلبـ~☺

اصــن من ع ا  شقـــــه آهنگــــــــآی ZeD BaZi شُـــدَم 

شــــدّیـــــد

 



نظرات شما عزیزان:

ϯᗩⱤᗩƝêɦ
ساعت0:21---21 دی 1392
کلـــــــــــــاً رپـــــــــــــــ پرچم داره!حتی قله قاف !!! مگه اینکه آدم مریض باشه بشینه پای آهنگای مجاز پاپ ... اه اه اه.

اساتید رپ فارسی که عاشقشونم!

از اول سطر شروع میکنم !

اِهم اِهم !

استــــــــــآد بهــرآم (دیوار)

سناتور حـصین ابلــیـس (کاغذ)

هیـــــــدن(زدبازی)

صـــــــــآدق (کاغذ)

امیــــــر تتلو

عرفـــآن(پایدار)

دایان ( جزو اساتید نیس!)

مـــــــــآفـی و خشــی (تیک تاک)

ملتفت

صامت

021

--------

به منم سر بزن خواسی تبادل لینکم میکنیم!






پاسخ:بعله دیگــــــــه...رپــــ خعلی طرفدار دارهــ:)) به به همرم که نام بردی من خوودم به شخصه از هشتمین مُرِد بدم میآد همش.....شعر میخوونن ولی کلاً کاره خووبی کردی معرفی کردی:))حتــــــــــــــــــــــــــــــــــــماً بهتــــــــ سر میزنم!!!


بیتا
ساعت10:29---18 دی 1392
چیزه خاصی از من کسی ندید....
پاسخ:ولی من دیدم به روو خودم نیآوردم:))


دختر ساده....
ساعت22:03---15 دی 1392
دیگه دلم نیومد کامنت نذارم... زدبازی عشقه.... خواستی ب منم سر بزن عزیزم
پاسخ:مگر اينکه به خاطره زدبازي نظربزارين :'(


انیتا
ساعت18:06---11 دی 1392
حال میکنیا!!!من میام وبت
پاسخ:آره نمیدونی چه فازی میده:)))


_REZA_
ساعت9:48---9 دی 1392
چیز خواستی از من کسی ندید

بووودم تویه دنیایه خودم....

.

.

منم عاشقه آهنگاشوونم
پاسخ:به بههههه بالاخره یه نفر پیدا شد از اینا خوشش بیاد:):|


reza
ساعت20:57---7 دی 1392
چه جالب
پاسخ:چی جالبه اینجا؟؟؟


BaRaN
ساعت18:06---5 دی 1392
کلن جو منو خعلی دوس داره همش منو میگیره

Ali.
ساعت18:35---4 دی 1392
میتونم فقط یه جمله بگم اگه اینا رو گوش ندی نصف عمرت فناست
پاسخ:نــــــــــــه بابآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآ؟؟؟چی میگی؟!!!!


Ali.
ساعت18:24---4 دی 1392
یه سری آلبوم که قراره بیادو بهت میگم اومد گوش کن میفهمی آهنگ ینی چی

مهدی احمدوند آلبوم پرواز

محسن چاوشی آلبوم پاروی بی قایق

حمید عسکری آلبوم خوشبختی

سامان جلیلی آلبوم پرتگاه

مرتضی پاشایی آلبوم اسمش عشقه

دیر یا زود منتشر میشن
پاسخ:اَه اَه مگه بیکارم آهنگایه اینارو بیشینم گوووش بدم؟!!اصن مگه زد بازی مُرده؟؟ حالا شاید مرتضارو گووشیدم:))


BaRaN
ساعت17:56---4 دی 1392
پشی فکریدی ؟ همیشه باید حق با من باشه
پاسخ:اااااا؟؟؟؟کی گفتهههه؟؟؟؟؟حالا این یه بار حق باهات بوود جَوّ گرفتَتِا:))) خخخخ


BaRaN
ساعت14:54---2 دی 1392
حداقل تتل از خیلی از اینا بهتره ... اینا دوبیت شعر مینویسن 1 بیت و یه مصرعش باید سانسور شه .... البته هرکسی یه سلیقه ای داره عزیزم
پاسخ:درسته حق با شماااااس! ^_~


BaRaN
ساعت14:21---30 آذر 1392
اه اه

حالم ازشون بهم میخوره

فقط عشق است عمو تتل خودمون
پاسخ:اییییش اینارو وِل میکنی میچسبی به تتَل؟؟


Ali.
ساعت19:24---29 آذر 1392
فازت چیه زدبازی گوش میدی؟؟



مغز آدمو میترکونه...
پاسخ:فازم خارجیه :))) چی؟؟؟زدبازی مغزتوو میترکوونه؟؟؟؟؟ چه مغزه ظریفی داری تووو:)))


کیانا
ساعت11:51---29 آذر 1392
من دوست ندارم
پاسخ:آخه چیرااااااااااااآ؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ پنج شنبه 28 آذر 1392سـاعت 18:11 نويسنده ÑίĻØⓞ| |

MiSs-ROYA